מדריכים

מדריכים

כותבי מדריכים אחרונים

http://www.mitranitum.com

שחר פיס -שף קונדיטור

אס אם דיזיין

רועי בן

מדריכים אינטרנט אינטרנט קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים בגוגל PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י רועי   
שלישי, 02 יוני 2009 17:39

4 שלבים להעלות את אתרך למקום הראשון בגוגל

קידום אתרים בגוגל 4 עקרונות חשובים: כיצד להגיע למקום ראשון בגוגל מקום ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל עבור ביטוי מפתח נכון יכול להביא מבקרים רבים ומכירות רבות. למרבה הצער רוב בעלי האתרים אינם יודעים כיצד "לשכנע" את גוגל שהאתר שלהם הוא רלוונטי יותר ממיליוני אתרים אחרים באינטרנט.

עקרון 1 בקידום אתרים: אל תנסו לעבוד על גוגל
גוגל מנסה להביא את האתרים הרלוונטיים ביותר עבור כל שאילתא. אם אתם מנסים להביא את אתרכם למיקום גבוה עבור ביטוי  שאינו רלוונטי לאתרכם, סביר כי  לא תקבלו תוצאות טובות.
למעשה, תוכלו למצוא את עצמכם מואשמים בספאם. אם אתרכם מלא במודעות ובקישורי שותפים (affiliates) יהיה קשה מאד להגיע למיקומים גבוהים.

אל תנסו לרמות את גוגל ולהחביא ביטויי מפתח באתרכם. פעולות כמו הכנסת ביטויי מפתח בצבע הרקע או הסתרתם בכל מיני דרכים יביאו להענשת האתר על ידי גוגל.
וודאו שאתר האינטרנט שלכם מביא תשובות רלוונטיות  לשאילתות הגולשים, ככל שעמודי האתר תואמים יותר לחיפוש הגולשים כך המיקומים של האתר יהיו טובים יותר. לוקח זמן לכתוב תוכן איכותי, אולם לטווח הארוך השקעה זו מאוד משתלמת.

עקרון 2 בקידום אתרים: על עמודי האתר להציג תכנים רלוונטיים לגוגל
אתר המתעסק בחלקי חילוף לרכב לא יכול להגיע למיקומים גבוהים עבור הביטוי "ניתוח לב פתוח".
מיקום גבוה עבור הביטוי "חלקי חילוף לרכב" יכול להביא הרבה מאד תועלת לאתר. חייבים לזכור כי גוגל חייב להבין שאתרכם מתעסק בחלקי חילוף לרכב. מסיבה זו יש לבצע אופטימיזציה לעמודי האתר.
אופטימיזצית עמודי האתר היא בעצם רצף פעולות המסייעות לגוגל להבין במה עוסק האתר. כאשר גוגל יבקר באתרכם הוא ינתח בין השאר את הגורמים הבאים באתר:  - מבנה הכתובות  - תגית הtitle  ותגיות מטה אחרות  - הטקסט בגוף האתר  - תגיות הכותרת  - תגיות alt של תמונות  
- ארכיטקטורת האתר ומבנה הקישורים הפנימי  - הקישורים היוצאים מהאתר  - גורמים שונים של קוד הHTML של עמודי האתר. כל אלמנט יכול להכיל את ביטוי המפתח ולהראות לגוגל שאתרכם רלוונטי עבור אותו ביטוי מפתח. -
- הזנת הביטוי לתגיות השונות אינה מספקת. חשוב להיזהר מאופטימיזצית יתר שתוכל לגרום לאתר להעלם מתוצאות החיפוש. חשוב לבצע אופטימיזציה באלמנטים הנכונים, ולהכניס את ביטוי המפתח בתדירות הנכונה. -
- יש לנתח את עשרות הגורמים השונים המשפיעים על מיקום אתר בתוצאות החיפוש ולבצע את האופטימיזציה באופן זהיר.

עקרון  בקידום אתרים3: על אתרים אחרים לאשר את רלוונטיות עמודי האתר שלכם
בנוסף לאופטימיזצית תוכן, גוגל מסתמך על קישורים לאתרכם מאתרים אחרים. ברמה הבסיסית על אתרים אחרים לאשר שאתרכם רלוונטי עבור ביטוי מפתח ספציפי.

ככל שיש יותר אתרים המקשרים לאתרכם כך גוגל יקבל אשרור לגבי התוכן בו עוסק אתרכם. ככל שאתרים אחרים ישתמשו בביטוי המפתח כטקסט הקישור לאתרכם, כך תגדל חשיבות האתר עבור אותו ביטוי מפתח.
אתר אינטרנט שנעשתה בו אופטימיזציה עבור "מכוניות משומשות" יכול לקבל מיקום גבוה גם עבור הביטוי "מכוניות יד שנייה" אם מספיק אתרים מקשרים אליו עם ביטוי זה. חשוב מאד גם שהאתר המקשר יהיה רלוונטי לאתרכם. אם אתר העוסק במכוניות עתיקות מקשר לאתרכם עם הביטוי "חלקי חילוף לרכב" יהיה לזה אפקט הרבה יותר משמועתי על מיקום אתרכם בתוצאות החיפוש מאשר קישור מאתר אינטרנט המציע בגדי תינוקות. קישור מעמוד המקשר רק לאתרי מכוניות הרבה יותר אפקטיבי מקישור מעמוד המקשר לתפזורת של אתרים.

עקרון 4 בקידום אתרים: על ההיסטוריה של אתרכם להיות נקייה
גם גיל הדומיין שלכם וההיסטוריה של אתרכם נלקחים בחשבון על ידי גוגל.
שם דומיין הקיים זמן רב יותר יגיע למיקומים גבוהים בקלות רבה יותר. אולם, אם בעבר נעשה בדומיין שימוש על ידי ספאמרים, עדיין תוכלו לסבול מעונשי מיקומים ותיקים הקיימים על אותו דומיין.

סיכום קידום אתרים
אם תקפידו על העקרונות שצויינו במאמר, ותבצעו את ההתאמות הנכונות באתרכם, הוא יצליח להגיע למיקומים הגבוהים אליהם אתם מייחלים. כמובן שהמיקומים לא יגיעו בן לילה.
זהו תהליך שדורש אורח רוח וסבלנות. את התוצאות הראשונות תראו תוך מספר שבועות. את התוצאות המיטביות תראו תוך מספר חודשים.
אקטיביטק קידום אתרים מקצועי בגוגל

עדכון אחרון ב-שני, 23 ינואר 2012 13:40
 

מדריכים | כתיבת מדריך | בירקנשטוקמדריכים למחשב | הובלות | טיסות | מזרוניםאירועים | עסקים
מערכת omyguide אינה אחראית על כל נזק שיגרם כתוצאה משימוש באחד מהמדריכים המוצגים באתר.
המדריכים באתר הם המלצה אישית של הכותב, והגולש לוקח על עצמו את מלוא האחריות בעת ביצוע הנאמר במדריך.
כל התמונות והסמלים המסחריים אשר באתר זה שייכים לבעלים החוקיים שלהם. כל שאר התוכן אשר נמצא באתר שייך על פי חוק לצוות האתר.
זכויות יוצרים © 2009 omyguide. כל הזכויות שמורות.

טלפון:

הובלות | אריחים מצוירים |סיורים בעברית בברלין | הורדת שירים מיוטיוב | תמ"א 38