מדריכים

מדריכים

כותבי מדריכים אחרונים

http://www.mitranitum.com

שחר פיס -שף קונדיטור

אס אם דיזיין

רועי בן

מדריכים אינטרנט אינטרנט כללי ברזל להצלחת אתר אינטרנט
כללי ברזל להצלחת אתר אינטרנט PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י אדי כהן   
שבת, 08 אוגוסט 2009 21:22

הקמת אתר אינטרנט מקצועי ושיווקי

בנייה והקמת אתר אינטרנט מקצועי וממותג העונה על דרישות רבות ומגוונות, כרוך בהשקעה כספית ורכישת טכנולוגיה מתאימה. כמו כן יש להשקיע משאבים בניהול ויצירת תכנים מתאימים.


ישנה חשיבות רבה להתאמה האישית של האתר לצרכים השיווקיים של החברה תוך שימת דגש על התדמית והמיצוב של החברה.
מרבית העסקים מגדירים את האתר ככרטיס ביקור לחברה, אך הגדרה זו אינה נכונה יותר. כיום בעידן ה – WEB 2 נפתח חלון הזדמנויות המאפשר לרתום את האתר למערך השיווקי ככלי ממדרגה ראשונה המאפשר להזין את הגולשים/לקוחות במידע עדכני ונחוץ, בזמן אמת ובו בזמן מאפשר לקבל משוב מורחב מהגולשים על המוצרים, השירותים, הספרות המקצועית, קישורים לתכנים, מאמרים וכיוצא בזה. בנוסף, ניתנת האפשרות להעביר מידע עדכני
כ- News Letter , דיוור אלקטרוני שישלח ישירות דרך האתר לרשימת הלקוחות שלך.

האתר ככלי לגיוס ושימור לקוחות

באמצעות אתר האינטרנט ניתן לספק מידע עסקי, רלוונטי וחשוב לגולשי האתר ובו בזמן ישמש ככלי לגיוס ושימור לקוחות קיימים.
האתר יפעל וישמש כערוץ תקשורתי, דו כיווני עם מבקרי האתר.
אתר מקצועי מחייב את היכולת לאפשר ללקוח/גולש לקיים מגע עם בעל האתר.
הלקוח, באמצעות טופס פשוט ונוח יפרט את סיבת פנייתו, וכן, יאפשר לו להתעניין במוצר מסוים ו/או בשרות כלשהו תוך בחירה וסימונו את המוצר בו מתעניין.
הפנייה באמצעות משוב של גולשי האתר מיועדת להגיע לאיש הקשר המתאים במקביל ובאופן מסודר ואוטומטי, יגובו וירשמו הפניות בארכיון הפניות.
האתר ישמש כפלטפורמה לקבלת הזמנות ופניות תוך התאמה מוחלטת למערכות הקיימות שברשותך, כגון: SAP.

דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני ישיר באמצעות האתר, הן ללקוחות הקיימים והן ללקוחות הפוטנציאלים.
מהלך זה מאפשר שליחת מידע ועדכון על מבצעים ושירותים חדשים (ואטרקטיביים).
על מנת לבצע דיוור אלקטרוני, נדרשת מערכת אשר תקלוט את כתובת המעוניינים, תיצור מידע ותכנים וכמובן תאפשר שליחה והפצה ישירות מן האתר על ידי לחיצת כפתור.

עדכון האתר בזמן אמת – תכונה בעלת חשיבות רבה

ליכולת לעדכן את האתר בכל מועד נתון ישנה חשיבות עצומה, לכן מערכת לעדכון תכנים הנה הכרחית וחשובה.
חשוב שהמערכת תהייה קלה ופשוטה לתפעול ןתאפשרת הוספה ו/או הסרה של כל מידע, מבצע, פרסום כלשהו ללא תלות במתכנת.
מיותר לציין – אתר שאינו מעודכן ואינו מתעדכן לעיתים תכופות פוגע בתדמיתה של החברה.

יכולות מדולריות

על האתר להיות מותאם ובעל יכולת להוסיף אליו מודולים נוספים כגון:
פורום, ספריות וידאו, יכולת שליחת SMS וממשק עם טפסים מתבקשים.

אתר אינטרנט במספר שפות

ניתן לשלב מספר רב של אתרים בשפות שונות.
בכל שפה, ניתנת האפשרות לעדכן פרטים, לשנות מידע, לחדש ולפרסם בהתאם ליעד ולדרישות במקום דובר השפה הרלוונטי.
מהלך זה מצריך מערכת ניהול חכמה המרכזת את כל האתרים בעלי השפות השונות – יחד!

זמינות האתר למנועי חיפוש וקידום האתר

כיום, כמעט וכל יוזמה שיווקית מתחילה במנוע חיפוש כלשהו. מנוע החיפוש Google תופס מעל 85% מנתח השוק, שזהו נתח עיקרי המדבר בעד עצמו.
לאתר המוקם, חייבת להיות מערכת חכמה אשר תסייע לעכביש של מנועי החיפוש לרשום כל דף ולינק ותאפשר קידום אורגני לכל עמודי האתר ב- Google והתאמה למפת האתר באופן אוטומטי.

עיצוב האתר

עיצובו של האתר על ידי אנשי מקצוע כמוצר משלים למיתוג החברה וכמוצר העונה להגדרות המיצוביות של ספר המותג.
יחד עם זאת חשוב לזכור כי העיצוב הכרחי וחשוב אך כל עוד אינו פוגע בנגישות, בסדר וביכולת להתאים למנועי החיפוש.
יש להיות מודעים לכך, שאפקטים רבים עלולים לגרום לאובדן זמן גלישה יקר ערך.
מומלץ לשלב סרטון תדמית על החברה לצידו של אתר פרקטי, אפקטיבי ונוח ולא להפוך את האתר בכללותו למצגת גדושה בפירוטכניקה שאינה מאפשרת ניהול תכנים.

מולטימדיה

קיימת אפשרות ייחודית להעביר מסר לא רק בכתב אלא באמצעות פניה קולית, וכך למשוך את תשומת לבם של הגולשים באופן מיידי.
יכולת זו מאפשרת הכנסת סרטי וידאו ותדמית, סרטי הדרכה ושיווק, לטעון סרטים מיוטיוב.

פרסום

העברת מסרים פרסומיים באתר כבאנרים של הארגון או של לקוחות,
מצריך מערכת ניהול היודעת לנתב את הפרסומות בכל דף ודף.
היכולת שלך לבנות אתר מקצועי ויוקרתי תשיג עבורך את מבוקשך, תרשים את הגולש ותעביר תחושה שחברתך חובקת עולם.
ואפילו אם אתה חברה קטנה תזכה להתפעלות וליחס כאל חברה גדולה.

מילות סיום

אני מקווה שהצלחתי ולו במעט, להעביר את הצורך באתר אינטרנט מסוג זה. אתר האינטרנט אינו רק כרטיס ביקור, אלא הרבה מעבר לכך, האתר הוא ההזדמנות העסקית שלך.

שאל/י את עצמך?

האם האתר שלי עונה להגדרה "אתר מקצועי"? אולי הוא רק כרטיס ביקור?
האם אני יכול לעדכן אותו בקלות ובתדירות גבוהה?
האם הוא עונה לדרישות של Google ?האם הוא מקודם ב- Google?
האם הוא משרת את הלקוחות כפי שהייתי רוצה?
האם אני יכול להפיק ממנו תועלת שיווקית מלבד כרטיס ביקור?
האם אני צריך לשדרג את האתר שלי?
רבים מהמתחרים שלי עדיין בעידן שזהו כרטיס ביקור והוא חלון ההזדמנויות שכדאי לי לנצלו.

שימוש נכון באתר האינטרנט יכול לחסוך כסף רב בשירות הלקוחות ולייעל את מערך השיווק.

תודה

פרטים אודות מחבר המאמר:

קבוצת סיון,מספקת שירותי מיתוג עסקי לחברות , מיתוג באינטרנט , מיתוג אישי באינטרנט , שיווק באינטרנט , עיצוב תדמית . החברה פעילה 20 שנה, ובין לקוחותיה חברות מובילות במשק וכן חברות קטנות ובינוניות. אתר הבית:

http://www.sivan-group.net

לקבלת ייעוץ חינם בנושא מיתוג ותדמית פנה לאדי:
09-9508866 052-3340957 או צור קשר

מקור המאמר: http://www.reader.co.il/article/43061/כללי-ברזל-להצלחת-אתר-אינטרנט

עדכון אחרון ב-שלישי, 13 אוקטובר 2009 09:04
 

מדריכים | כתיבת מדריך | בירקנשטוקמדריכים למחשב | הובלות | טיסות | מזרוניםאירועים | עסקים
מערכת omyguide אינה אחראית על כל נזק שיגרם כתוצאה משימוש באחד מהמדריכים המוצגים באתר.
המדריכים באתר הם המלצה אישית של הכותב, והגולש לוקח על עצמו את מלוא האחריות בעת ביצוע הנאמר במדריך.
כל התמונות והסמלים המסחריים אשר באתר זה שייכים לבעלים החוקיים שלהם. כל שאר התוכן אשר נמצא באתר שייך על פי חוק לצוות האתר.
זכויות יוצרים © 2009 omyguide. כל הזכויות שמורות.

טלפון:

הובלות | אריחים מצוירים |סיורים בעברית בברלין | הורדת שירים מיוטיוב | תמ"א 38