מדריכים

מדריכים

כותבי מדריכים אחרונים

http://www.mitranitum.com

שחר פיס -שף קונדיטור

אס אם דיזיין

רועי בן

מדריכים אינטרנט בניית אתרים הבנה בסיסית ב SEO לקידום אתרים
הבנה בסיסית ב SEO לקידום אתרים PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י קובי שלם   
חמישי, 18 יוני 2009 14:29

    כל מנהל אתר צריך הבנה בסיסית בטכניקות של seo, ככל שתדע טוב יותר על הטכניקות של "אופטימיזציה מנועי חיפוש" כך אתרך יופיע גבוה יותר במנועי החיפוש השונים, במיוחד לגוגל.

העדיפות הראשונית שלך צריכה להיות – למטב את מנועי החיפוש, על ידי מילות מפתח לאתרך, אחד הדברים הדרושים מחשבה מעמיקה בנוגע לקידום האתר צריכה להיות – מהם מילות המפתח לאתר שלי? על ידי כך תבין איך seo יכול לעבוד בשבילך ובשביל אתרך.

עצות  פשוטות אלו יעזרו לך להבין
את היסודות של SEO, ולעזור לך להגיע למטרות שלך באופן מקוון.

1. כותרת תג

תג הכותרת נמצא בחלק העליון של דף ה- HTML
והוא אומר למנועי החיפוש במה הדף שלך עוסק.
כאשר אתה פותח את דף האינטרנט בדפדפן אלו המילים
שתראה בחלקו העליון של המסך. למרות הפשטות,
הכותרת היא מאד חיונית לאופטימיזצית העמוד";
מילים אלו צריכים לכלול את מילות המפתח העיקריים והם אמורים להיות 63 תווים או פחות (לא יותר), אם אתה רוצה שהכותרת תופיע באופן מלא ב-Google.


מומחים רבים ב- SEO ייצרו דפי אינטרנט בשלוש שלבים. והם:


- תג הכותרת
- דף האינטרנט עצמו.
- וכן את כתובת האתר עבור דף זה


לפעמים הם רק יבחרו את מילות המפתח העיקריים מהכותרת וייעגנו אותם בכתובת האתר.
לדוגמה: www.yourwebsite.com / keywords.html

2. תיאור תג meta

מטה תג מכיל תיאור של דף האינטרנט שלך.
התיאור הזה יוצג בכל מנועי החיפוש
אז אתה צריך להיות זהיר כדי לכתוב בדיוק ואוביקטיבית.
זה צריך להיות בערך 140 תווים או כ 20 מילים.
הקפד לכלול את מילות המפתח שלך, אבל בהחלט לא דואר זבל - אין
לחזור על מילות המפתח שלך יותר מפעמיים, אבל מומלץ באמצעות וריאציות שונות מועיל.


רק שתזכור המקצוענים בתחום הזה יכתבו תיאורי מילים "יוצאים מן הכלל" שישכנעו את הגולשים להקליק במקום, זכור! זוהי יכולה להיות המגע הראשון עם הגולש כך שתחשוב על הופעה ראשונה יפה שתצליח לגרור את המבקר פעמים נוספות לאתרך


3. עוגן תג או כתובת אתר

עוגן התג משמש ליצירת קישורים בתוך אתרי אינטרנט
או מתוך האתר. תג זה צריך לכלול את הכותרת
או את מילות המפתח העיקריים שלך כך שתקפיד על כתובת במתאימה ביותר לתוכן אתרך.


טקסט העוגן הוא חשוב לדעת, המילים עם
הקו התחתון, טקסט  או לינק - ללחוץ על קישור מילים.

<A href="/url"> עוגן טקסט </ A>

אם אתה רוצה לבדוק ב- Google עבור כל דפי האינטרנט
המכילים את מילות המפתח שלך, או למצוא עוגן לתגים שלך.
 

תקליד ב-Google:

allinanchor: yourkeywords


4. מציאת קישורים נכנסים

אחד הדברים היותר חשובים בדירוג אתר גבוה - היא לבנות
קישורים איכותיים רלוונטיים מן האתרים הקשורים בתוכן לאתרך וכן אתרים באיכות. החיפוש
המנועי, בעיקר בגוגל, סופר כל קישור בשם "הצבעה"
עבור האתר שלך, או תוכן. מומחים רבים ממליצים לכלול
את מילות המפתח הראשיים בטקסט העוגן של הלינקים הנכנסים
על מנת לקבל דירוג גבוה.


אם ברצונך למצוא את מספר הקישורים הנכנסים לאתר שלך.



תקליד ב-Google:


link: yourURL (תקליד את כל הכתובת המלאה של אתרך איך שמופיעה בכתובת הדפדפן)


וזה ייתן לך את מספר הקישורים הנכנסים אליך.


גוגל לא נותן לך את כל הקישורים הקיימים הנכנסים,
אז אתה יכול לנסות ב-Yahoo! כדי למצוא מספר מדויק יותר.


פשוט לפתוח את Yahoo! ותקליד:
linkdomain: yourURL


5. בדיקת דפים באינדקס

אם מאוד חשוב לך לדעת איזה מתוכן אתרך נמצא באינדקסים של מנועי החיפוש, ועל ידי כך תוכל לבדוק את האופן שבו דפי אתרך מוצגים בהם, ועל יד כך תתקן את הצריך תיקון.

 

אתה יכול לראות כמה דפים שלך נמצאים באינדקס
ב-Google באמצעות שיטה זו.


תקליד ב-Google:


site:yourURL


דרך נוספת להסתכל על הדפים שלך ב-Google
היא סוג של "http://yoursite" ו "www.yoursite"
עם מרכאות, כדי לראות את המספר המדויק
עבור כל אתר.

6. בדיקת מטמון בגוגל.

אתה יכול גם לבדוק את מטמון האתר שלך בגוגל
באמצעות הפקודה "cache".

תקליד ב-Google:


cache:yourURL

 

7. מציאת מילות מפתח מקושרים

מילות מפתח הן ליבו של האינטרנט,
אתה חייב לשלוט על מנועי החיפוש עבור
מילות המפתח שלך, אם אתה רוצה להצליח
באינטרנט. אז ודא כי יש לך את ראשי
מילות המפתח של "מטה תג מילות" המפתח של הדף שלך.

מומחים רבים מציעים לכתוב מילות מפתח בעמוד הראשי לא יעלה מ 25 מילים.


עליך גם להיות מסוגל למצוא ולהשתמש
בוריאציות שונות של מילות המפתח.

כדי למצוא את מילות המפתח העיקריים שלך הנמצאים באתרים אחרים ב-Google
, פשוט תשתמש בפקודה הזו - ~
 כדי למצוא ביטויים מקושרים ב-Google.


תקליד ב-Google:


~keywords


8. מציאת מילות מפתח

תקליד ב-Google:
 

allintitle: yourkeywords
 

לסיכום: אם נעשה שימוש עקבי בכל הטכניקות הבסיסיים של seo, נוכל לשפר את דירוג אתרנו טוב יותר בכל מנועי החיפוש.

דבר חשוב נוסף: אתה צריך להיות מודע למילות המפתח שלך במיוחד בגוגל, ולנסות לפשר אותם במשך הזמן, ישנו כלי מיוחד של גוגל העוזר לבעלי אתרים – שבו תוכלו לדעת איך גוגל קורא את דפי אתרך או כמה מהדפים מאונדקסים כבר בגוגל, ועל ידי כך תוכל לדעת את מה תצטרך לשנות ואת מה לקדם באתר.

זוהי דוגמא נוספת שבה עדיין ידע שווה הצלחה.

 

בהצלחה!

עדכון אחרון ב-חמישי, 18 יוני 2009 14:44
 

מדריכים | כתיבת מדריך | בירקנשטוקמדריכים למחשב | הובלות | טיסות | מזרוניםאירועים | עסקים
מערכת omyguide אינה אחראית על כל נזק שיגרם כתוצאה משימוש באחד מהמדריכים המוצגים באתר.
המדריכים באתר הם המלצה אישית של הכותב, והגולש לוקח על עצמו את מלוא האחריות בעת ביצוע הנאמר במדריך.
כל התמונות והסמלים המסחריים אשר באתר זה שייכים לבעלים החוקיים שלהם. כל שאר התוכן אשר נמצא באתר שייך על פי חוק לצוות האתר.
זכויות יוצרים © 2009 omyguide. כל הזכויות שמורות.

טלפון:

הובלות | אריחים מצוירים |סיורים בעברית בברלין | הורדת שירים מיוטיוב | תמ"א 38