מדריכים

מדריכים

כותבי מדריכים אחרונים

http://www.mitranitum.com

שחר פיס -שף קונדיטור

אס אם דיזיין

רועי בן

מדריכים פרסום ושיווק
הפרסומות שיכניסו לכם יותר PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י יעקב ישר   
שישי, 14 אוגוסט 2009 12:18

 

בעל אתר המעוניין להרוויח מהצד דרך פרסומות שמציב באתרו, צריך לעשות לפני הכל חושבים מהם הפרסומות המתאימים לאתרו שהגולשים ימצאו בו עניין לכן לפני שאתה מציב פרסומות הנך צריך לענות על השאלות הבאות:
1. מיהו קהל היעד שלך אם האתר שלך הוא בנושא העסקים כנראה שהגולשים בו יהיו אנשים רציניים שיחפשו מקומות להשקעה או מידע עבור עסקים אחרים או אפילו מידע על השער היציג של הדולר, אבל אם תציב פרסומת בנושא "משחקים" באתר "עסקים" ככל הנראה שאף גולש לא ילחץ על הפרסומות באתר,  לכן חשוב מאד להתאים את הפרסומות לקהל היעד שלך.
2. היכן למקם את הפרסומות? בעל אתר או בלוג צריך לחשב ולמקם את הפרסומות בצורה כזו שלא תפריע לגולש מצד אחד לגלוש באתר ולקרוא את התוכן המוצג באתרו, ומצד שני שהפרסומת תהיה בולטת לעין.
3. כמות הפרסומות – לפוצץ את האתר בפרסומות כנראה לא רק שלא תניב הוצאות אלא גם זה יפריע לגולשים שלא יחזרו שוב לאותו אתר, לכן צריך להציב פרסומות בחכמה שלא תפריע לעין ומצד שני שלא תהיה סמויה מהעין.
4. מהיכן הפרסומות? ישנם כמה דרכים להציב פרסומות באתר:
1. דרך גוגל אדסנס שדרכם תוכל לקחת קוד html המופיעה בגדלים שונים לבחירתך גם תוכל להחליט מה תציב באתר? מודעות תמונה או טקסט או אפילו שניהם יחד. המעלה שבגוגל אדסנס זהו שהפרסומות מתחלפות באופן אוטומטי ביחס לתוכן גם בפרסומות התמונה וכן בטקסט כך שלא תצטרך להחליף כל זמן קצר פרסומות אבל החיסרון הוא שלא תוכל לשלוט בתוכן הפרסומות, כך שתוכל לראות מודעת פרסום בנושא "משכנתא" בקטגוריית "עסקים" שבאתר (למרות שמערכת גוגל מתאימה את הפרסומות כמה שיותר לתוכן).
2. ישנו את הדרך הישנה הפשוטה אמנם הקשה, לבקש מחברה מסוימת לפרסם אותה באתרך, רק שתיקחו בחשבון שהנכם צריכים אתר בעל כניסות גבוהות ביום שהחברה תשלם לכם כדי להציב את הפרסומת ותשלם לפי זמן קצוב.
3. ישנה עוד דרך לפרסום, דרך חברת clickon שזוהי חברה חדשה יחסית ולכן היא נותנת בונוס של 15% נוסף על העמלה הרגילה של הפרסומות שגם הם גבוהים במיוחד ביחס לחברות אחרות, משום שזוהי חברה חדשה.
והמעלה שבחברה זו שאתם שולטים מה ואיזה פרסומות להציב באתרכם כך שתוכלו בכל עמוד תוכלו להציב פרסומות עם התוכן המתאים לאותו תוכן שבעמוד.
אבל החיסרון הוא שהנכם צריכים להחליף את הפרסומות כל זמן מסוים לערך בין 7 – 30 ימים.
להרשמה לחברת clickon לחצו כאן: ClickOn Affiliates - רשת השותפים המתגמלת בישראל
בהווה נראה שהרבה מבעלי האתרים המשקיעים באתרם ימים ולילות לא זוכים לתשואות גבוהות כמו שציפו, התשובה לזה מגיעה שהרוב לא יודעים דברים פשוטים שיעזרו להם להרוויח יותר דרך הפרסומות ולגרום לגולש ללחוץ על הלינק מבלי משים, לכן בעל אתר המעוניין להרוויח דרך פרסומות שמציב באתרו, צריך לעשות לפני הכל חושבים מהם הפרסומות המתאימים לאתרו שהגולשים ימצאו בהם עניין לכן לפני שאתה מציב פרסומות הנך צריך לענות על השאלות הבאות:
עדכון אחרון ב-שני, 19 אוקטובר 2009 17:49
קרא עוד...
 
כללי ברזל להצלחת אתר אינטרנט PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י אדי כהן   
שבת, 08 אוגוסט 2009 21:23

הקמת אתר אינטרנט מקצועי ושיווקי
בנייה והקמת אתר אינטרנט מקצועי וממותג העונה על דרישות רבות ומגוונות, כרוך בהשקעה כספית ורכישת טכנולוגיה מתאימה. כמו כן יש להשקיע משאבים בניהול ויצירת תכנים מתאימים.
ישנה חשיבות רבה להתאמה האישית של האתר לצרכים השיווקיים של החברה תוך שימת דגש על התדמית והמיצוב של החברה.

קרא עוד...
 
כיצד פרסום נכון יכול לסייע לעסק שלכם PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י גוד רייטינג   
שבת, 25 יולי 2009 22:09

אם גם לכם יש בית עסק, חדש או ותיק, ומתחשק לכם להזניק אותו מעלה, לחשוף אותו לקהלים חדשים, וליצור סביבו באז והתרגשות מחודשת -פרסום ומיתוג העסק עשויים לסייע לכם להשיג את מבוקשכם. פרסום נכון של בית העסק שלכם, בין אם מדובר בחנות, אתר אינטרנט, חנות ב-EBAY, באסטה בשוק, או רשת מוסכים, יוכל לבדל אתכם מהמתחרים שלכם, להדגיש את היתרונות ונקודות החוזק של בית העסק שלכם, ולהביא אליכם קהל חדש של לקוחות, שלא הכירו אתכם קודם לכן.

קרא עוד...
 
השילוב המנצח בעסקים מצליחים - שיווק, פרסום, ויחסי ציבור PDF הדפסה דוא
נכתב ע"י מוטי קפלן   
חמישי, 25 יוני 2009 23:57

השאלה החוזרת מצד בעלי עסקים קטנים ובינוניים במיוחד בתקופת מיתון והאטה במשק: "מה כדאי לעשות עם הכסף? האם להשקיע בשיווק, או אולי פרסום? אולי דווקא יחסי ציבור?"  כמובן שכדי להשיב תשובה רצינית ומקצועית צריך להכיר את מאפייני העסק, השוק, המתחרים ועוד פרמטרים בסיסיים.

במאמר זה אנסה לנתח את העקרונות החשובים ולהסביר את המושגים הקשורים לשיווק ותקשורת שיווקית, והשילוב המוצלח והמועדף ביניהם.

קרא עוד...
 


מדריכים | כתיבת מדריך | בירקנשטוקמדריכים למחשב | הובלות | טיסות | מזרוניםאירועים | עסקים
מערכת omyguide אינה אחראית על כל נזק שיגרם כתוצאה משימוש באחד מהמדריכים המוצגים באתר.
המדריכים באתר הם המלצה אישית של הכותב, והגולש לוקח על עצמו את מלוא האחריות בעת ביצוע הנאמר במדריך.
כל התמונות והסמלים המסחריים אשר באתר זה שייכים לבעלים החוקיים שלהם. כל שאר התוכן אשר נמצא באתר שייך על פי חוק לצוות האתר.
זכויות יוצרים © 2009 omyguide. כל הזכויות שמורות.

טלפון:

הובלות | אריחים מצוירים |סיורים בעברית בברלין | הורדת שירים מיוטיוב | תמ"א 38