המדריך המלא: כך תשמרו על אנרגיה גבוהה לאורך היום

0

בכל יום מגיע השלב בו אתם מרגישים עייפים ומותשים, למרות שזה רק אמצע היום? זה לא חייב להיות ככה! המדריך הבא יעזור לכם לשמור על רמת ערנות גבוהה לאורך כל היום

הכל מתחיל משינה טובה

זה די פשוט והגיוני: כדי להיות ערניים ומלאי אנרגיה לאורך היום, צריך לישון טוב בלילה! נסו לישון לפחות 8 שעות בלי רמאויות, ובבוקר תראו איך אתם מרגישים טוב יותר. כשאתם קמים, השתדלו לא ללחוץ על כפתור הנודניק בשעון. קומו מיד מהמיטה, פתחו את החלון, ספגו קצת שמש והדליקו את האור – תנו לעצמכם תחושה של בוקר!

וממשיך עם מקלחת

אם מדובר על הקיץ, כנסו מיד למקלחת קרה. לפי מחקרים, מקלחת קרה משחררת דפומינים במוח ועוזרת לנו להתחיל את היום בצורה טובה. אם מדובר על חורף, גם מקלחת חמימה יכולה לעשות עבודה טובה ולפחות לרענן אותנו.

קפה, כמובן (לצד ארוחת בוקר)

אין סיבה לוותר על קפה, אבל כדאי ללכת על כמות קטנה ולא להגזים, כך שתקבלו בדיוק את זריקת האדרנלין שאתם זקוקים לה. לצד הקפה, אל תשכחו לאכול ארוחת בוקר מזינה שתעיר את הגוף ותעזור לשמור על אנרגיה לאורך כל הבוקר. עדיף לבחור בארוחת בוקר עם חלבונים איכותיים, כמו ביצים, גבינות, וכן פרי או ירק.

שתו מים לאורך כל היום

השתדלו לשתות מים לאורך כל אחד משלבי היום. כשאנחנו לא שותים, הגוף מתעייף ומתייבש באופן משמעותי וגורם לנו לתחושת העצלות. שמרו בקבוק מים לידכם בכל זמן ולגמו מפעם לפעם.

ארוחת צהריים נכונה

וותרו על ארוחות הצהרים הכבדות שישביתו אתכם לכל הצהריים, ולכו על ארוחה קלילה ומזינה. כן חשוב לשלב פחמימות מורכבות, כי הן נותנות לנו אנרגיה במהלך היום – אבל במקום לאכול פיתה, החליפו אותה בפרוסת לחם מלא.

נשנשו באופן חכם לאורך היום

מדי פעם הגוף מתעייף ואכן זקוק לזריקת אנרגיה. לכן, בין הארוחות כדאי מאוד לנשנש – אבל לנשנש בחכמה, ולהעניק לגוף חלבונים שהם כמו הדלק שלו. אפשר ללכת על ירקות עם חלבונים, אגוזים, או יוגורט.

זוזו מפעם לפעם וצאו לשמש

מומלץ לזוז ולהתמתח לאורך היום. הישיבה הממושכת הזו על הכיסא מעייפת את הגוף וכן את המיינד. קומו מדי פעם מהכיסא, הסתובבו, התמתחו ואפילו צאו החוצה וספגו אור שמש.

Share.

About Author

Leave A Reply