המדריך המלא: איך להרדם מהר בטיסה?

0

טיסה ארוכה בפניכם, ואתם דואגים שלא תצליחו להירדם במשך השעות הארוכות ותגיעו מטושטשים ליעד? המדריך הבא יעזור לכם!

המטרה שלנו היא ליצור אווירה ואשליה כמה שיותר דומה לזאת של חדר השינה והמיטה שלנו. רובינו, לצערנו, לא זוכים לתנאים המפנקים של המחלקה הראשונה, ולכן צריכים לעשות כל מה שאפשר עם מה שיש לנו: מושב קטן וצפוף לצד אנשים שאנחנו לא מכירים. אבל אל דאגה, גם בתנאים האלו אפשר להירדם בקלות, והמדריך הבא יעזור לכם במשימה!

שלב ראשון: השגרה שלכם

זה אמנם נשמע משעשע, אבל נסו לחשוב כאילו אתם עכשיו הולכים לישון בחדר שלכם, והתכוננו באותה צורה. למשל, לבשו את הפיג'מה שלכם, ואפילו צחצחו שיניים ושטפו פנים. לאחר מכן עשו מה שאתם עושים בכל פעם לפני השינה, בין אם זה לעשות מדיטציה, לקרוא או לשמוע מוזיקה. כך תסמנו למוח שלכם שאתם מוכנים לשינה. עדיף להימנע מצפייה בסרטים או משחק בסמארטפון, שכן אלו גורמים למוח שלנו להתעורר.

שלב שני: נפחו את הפנדי פילו

הדרך הכי טובה לקבל אשליה של מיטה גם במושב צפוף של מחלקת תיירים, הוא להתנהג כאילו אנחנו באמת במיטה! מה שיעזור לכם הוא ההמצאה הגאונית הבאה: הפנדי פילו, שהיא כרית רגליים לטיסות. הכרית הזו מגיעה בנרתיק קטן וניתן לנפח אותה בקלות כשעולים למטוס, ולהציב אותה בפני המושב. כך ניתן להניח ולמתוח את הרגליים, ולהסתדר בנוחות שינה נוחות גם במושב הקטן.

שלב שלישי: למה לא כוס יין?

כוס יין אדום היא דרך נהדרת להשקיט קצת את הראש ולהירדם במהרה. בקשו מהדייל/ת כוס של יין אדום או וויסקי, ושתו אותה לפני שאתם רוצים לישון. זכרו שכוס אחת אמורה להספיק, ואתם לא רוצים להשתכר בטיסה…

שלב רביעי: אקססוריז תומכים

מלבד כרית הרגליים, יש עוד כמה אביזרים שיעזרו לכם להרגיש כאילו אתם לבד בחדר, ולא מוקפים בזרים בלב השמיים. זה הזמן להשתמש באטמי אוזניים שיעמעמו את רעש המנוע והאנשים, כיסוי עיניים, וכרית לצוואר. כל אלו יגרמו לכם לנוחות מקסימלית ויעזרו לכם להתנתק מהעובדה שאתם במטוס, ולשקוע בשינה עמוקה. לילה טוב!

Share.

About Author

Leave A Reply