המדריך המלא: איך לארגן אירוע חתונה ביעילות!

0

התארסתם? אין ספק שזו תקופה מרגשת במיוחד, אבל היא כרוכה גם בלא מעט לחץ – ההכנה לחתונה. מדובר על הפקה שלמה של אירוע עצום וכנראה החשוב בחייכם, ואתם רוצים להפיק אותו כמו שצריך ואפילו להנות מהדרך. המדריך הבא יעזור לכם להבין מה צריך לעשות, צעד אחר צעד.

הורידו אפליקציה

למזלנו, אנחנו חיים בתקופה בה יש אפליקציה בערך לכל דבר, אז כמובן שתהיה אפליקציה גם לניהול חתונה. האפליקציות האלו יעזרו לכם להיות עם יד על הדופק, לנהל רשימות To Do List, לסמן כל מה שצריך לעשות וכל מה שכבר עשיתם ותמיד לדעת איפה אתם עומדים בארגונים. כמה אפליקציות פופולריות הן wedit ו-iPlan.

היכנסו לקבוצות פייסבוק

השלב השני הוא להתחיל להיכנס לעניינים בעזרת הקהילות של המאה העשרים ואחת – קבוצות הפייסבוק. יש אינספור קבוצות למאורסים טריים, שיעזרו לכם להבין מי נגד מי, אלו ספקים המומלצים ביותר, מאלו כדאי להתרחק ובאופן כללי לשאול ולהיוועץ בתקופה מעט לחוצה זו! לכו לפייסבוק והתחילו לחפש.

התקציב

הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לקבוע את התקציב. הסיבה היא ברורה: אם לא תקבעו תקציב, אתם עשויים לחרוג משמעותית ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם. נסו לפרק את העוגה ולהגדיר כמה אתם מוכנים להקציב לכל חלק מהחתונה, כדי שבסוף לא רק שלא תפשטו רגל – אלא גם תצאו עם רווח משמעותי.

התחילו עם האולם

עכשיו הגענו לפרקטיקה: להתחיל לסגור עניינים. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא כמובן האולם, כי הוא מגיע יד ביד עם התאריך. שוחחו ביניכם והסכימו על אזור שמתאים לשתי המשפחות, ותתחילו לחקור את גוגל (ואת החברים) עם אופציות מעניינות. לאחר מכן קבעו פגישה והתחילו בסיורים – זה מתיש, אבל בסוף תמצאו את האולם שמתאים בדיוק לכם!

המשיכו לספקים

אחרי שיש לכם תאריך, תוכלו להמשיך הלאה – לספקים. זה הזמן ליצור קשר עם הדיג'יי שתמיד חלמתם עליו, הצלם, צלם המגנטים, המאפרת, הספר וכו'. גם כאן, טוב להתייעץ עם גוגל, עם קבוצות הפייסבוק ועם מכרים, לשוחח עם הספקים, לוודא שהם יכולים להגיע בתאריך וכן בטווח המחירים שלכם ולראות אם יש "וייב" טוב ביניכם.

השמלה (והחליפה)

בשלב הזה מגיע שלב השמלה. זה הזמן להתחיל להציץ בעמודי אינסטגרם של מעצבות, לראות מה הכיוון והסגנון שלכן לשמלה ולראות לאילו מעצבות אתן מתחברות. לאחר מכן קבעו פגישה עם 2-3 מעצבות (אל תגזימו, אחרת לא תצאו מזה!) ותתחילו למדוד. בחורים, לכם זה הרבה יותר פשוט…

המוזמנים

את רשימת המוזמנים הכללית כדאי לעשות כבר בתחילת ההכנות, רק כדי לוודא כמה אנשים פחות או יותר מוזמנים לאולם. עכשיו זה הזמן לסיים את הרשימה באופן סופי ולהתחיל לשלוח הזמנות. תוכלו להיעזר בשירותים מיוחדים לאישור הגעה, או לסנג'ר חבר/ה שיעשה את הטלפונים. לבסוף, לקראת החתונה יש לסדר את השולחנות לפי אישורי ההגעה.

מזל טוב, ואל תשכחו להנות מכל התהליך!

Share.

About Author

Leave A Reply